torsdag 4 mars 2010

Tröttare än vanlligt idag


Får ingen ordning alls på min sömn och det tar död på mig. Periodvis funkar det bra för att

sedan bli till det sämre igen. Hatar att äta tabletter för att kunna somna, så ska det ju inte behöva vara. Försökte sova utan sömnmedicinen inatt å det gick inte bra.. Kunde inte somna på hur länge som helst och när jag väl somnade drömde jag om rättegången i hovrätten om och om igen. All gammal skit som man förträngt väcks till liv igen. Domen läggs den 16:e mars och då hoppas jag att jag ska kunna lägga det bakom mig igen.


Har varit lipig hela dagen ett humör som heter duga + en Oliver som varit trotsig till tusen. Han fick flera utbrott när Linda var här, sedan lugnade han ner sig när vi åkte in till stan. Skötte sig jättebra medans vi handlade lite och fikade, sen började han trotsa igen. Han skulle gömma sig i affärerna, springa ifrån mig rätt ut mot vägen, då fick jag tag i honom i jackan precis innan han sprang ut framför en bil som fick tvärbromsa. Vi åkte vidare till Ö&B och där blev han helt plötsligt en liten ängel, inga problem alls, han köpte till och med en tandborste till mig & Dennis för att han hade ju fått en ny. Åkte in i biltvätten, vilket han tyckte var både spännand och lite läskigt en stund.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar