söndag 7 mars 2010

Mysdag




Nöjda grabbar som badar :)





























Somande strax efter 10 igår och studsade upp strax efter 07 och kände mig helt utvilad :-) Fick tom nöjet att väcka Oliven idag haha. Inte populärt vill jag lova, men nån gång måste jag göra det med. Dennis Jobbade i natt så vi åt lite frikost när han kom hem sen blev det Willys och en sväng till mormor Maj. Oliven kollade på Karl-Alfred som vanligt när han är där, han tröttnar aldrig på den.

Sen fick vi nöjet att ha Mario här några timmar, kanonmysigt. Vi åt lite käk, dock var det bara Mario som gillade min chiken masala... Så en av fyra var nöjda haha. Gick ut i skogen och busade allihopa, Mario var så söt och skulle hålla mig i handen hela tiden och tyckte Oliver var tokig när han sprang upp och ner för alla snöberg men till slut fick Oliven med sig honom med.

Känns så skönt att ha ork till saker och ting idag. Tankar från rättegången dyker upp titt som tätt men det är mycket lättare att hantera när man fått sova ordentligt. Beundrar de mnänniskor som kan sova 4-6 timmar och ändå vara pigga & glada. Min kropp kräver minst(!!!) 8 1/2 timmars sömn, men inte mer än 10, då blir jag trött. Men alla är väl olika även när det gäller sömn antar jag.

I morgon blir det jobb 09-23, kände att jag behövde lite extra timmar nu när jag var hemma både den 1:a & 2.a mars pga rättegången, pengarna måste in liksom.

Slänger in lite bilder från dagens mys :-)







1 kommentar:

  1. hehe sover nog lite mindre än dig jag.Dock har jag ju inget val, hade gärna sovit lite längre (iaf till sju) Men Ebba vägrar

    SvaraRadera