onsdag 3 mars 2010

Fin dag :-)

Dagen började med att jag vaknade runt åtta av att Oliver kom in och försökte få liv i mig. Försökte säga till honom att väcka Dennis för han skulle ändå upp och jobba, men det gick inte.. Så jag gjorde en fuling och petade på Dennis och frågade "skulle inte du jobba idag?" med en duns flög han upp i luften och kastade sig på mobilen för att kolla klockan haha. Sen kunde jag inte somna om ändå men kul var det ;-)

Dennis gick till jobbet och från och med att han gick utanför dörren så förvandlades Oliver till en liten djävul... Grinig,sur & tvär, inget passade den lille herrn. Vi byggde lego, men han bil gick sönder och för han var det som att hela världen rasade. Efter 30 min tjat om att jag ville att han skulle kissa innan vi gick, så gav han med sig. Vi gick till ICA en sväng och köpte tvättmedel som vi skulle lämna på Dennis jobb + snus som han hade glömt i morse.

Vi traskade hem till Emme & Ebba och tog en kaffe, Oliver var hyperaktiv och Emme livrädd för att få en boll i huvudet haha. Det blev en liten sväng till Maxi för alla fyra och där gick det vilt till. Oliver skulle i bilen, ur den, på den, brevid den.. Sen ville han smita när jag stog i kassan, sen ville han köpa en bulle, som han aldrig åt upp.. Det hela slutade med en helt slut Malin och Oliver som däckade i vagnen på väg hem. Ska ta å väcka honom så han får lite käk i magen och för att han ska kunna somna i natt.

Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar