onsdag 24 februari 2010

Skit piss pannkaka...

Jag & min sötnos, lite gammal bild men söt :-)

Skit, piss pannkaka.....Det är ungefär så jag mår idag. Var ett helt projekt att komma upp ur sängen i morse. Kroppen ville liksom inte lyda. Det blir åter igen en seg lång dag med den här förbannade förskylningen och allt vad den innebär :( Dennis skulle varit ledig idag så vi hade planerat en riktig slappisdag med film & pizza men så blev det ju inte.
De andra på hans jobb var sjuka så de kunde inte jobba..Men Dennis är ju också sjuk. Blir galen på det där stället han jobbar på. Inget schema så man kan inte planera något. Dagis blir griniga för att jag inte kan lämna in något schema som dom kan gå efter. Jag förstår dom fullständigt, dom vill ju också kunna planera.
Oliven får vara på dagis fram till 16:00 idag, där har han det nog roligare än att mgås med mig idag.

Något som är segt med mitt arbete är just när man blir sjuk. I och med att vi har 14-timmars pass så förlorar man liksom 28 tim om man är borta två dagar, det är INTE kul alls. Så ge mig tips å råd för att få bort eller lindra denna förskylning, tack!

uppdaterar senare, nu måste jag hoppa in i duschen så att allt snor rinner ut från min snok ;-)

tjoooho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar